Samsung RL55VTEBG1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL55VTEBG1 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

lexiade 21-01-2014
Geschreven voor: Samsung RL55VTEBG1 zwart

gekocht JULI 2011,display geeft verkeerde waarde aan van de vriezer,deze loopt op van -18 naar +7tot +11 en komt niet meer onder 0 vriezer vriest nog wel,maar de garantie in de winkel was 10 jaar nu zegt media markt waar ik de koelkast hebt gekocht dat je maar 2 jaar garantie hebt, dus zit ik nu met een kapot display

ESE0500 31-10-2013
Geschreven voor: Samsung RL55VTEBG1 zwart

De koelkast is erg mooi en vooral het licht is een eyecatcher alleen maakt hij zeer veel geluid. Omdat hij steeds weer aanslaat.

Jacqe 27-10-2013
Geschreven voor: Samsung RL55VTEBG1 zwart

Zeer goede koelkast die een zeer mooie uitstraling heeft.
Koelt en vriest zeer goed. De koelkast heeft door zijn hoogte veel ruimte en is goed ingedeeld waardoor er veel gekoeld kan worden. Het geluidsniveau kan mijn inziens verbeterd worden maar is niet dusdanig storend en kan dus bijv. in een open keuken geplaatst worden.

josenhelma 09-10-2013
Geschreven voor: Samsung RL55VTEBG1 zwart

Superkast prachtig!!!!Helemaal zwart hoogglans en prachtig blauw led verlichting nooit meer ontdooien!!!

Aataie 24-06-2013
Geschreven voor: Samsung RL55VTEBG1 zwart

prima product! mooi design! levertijd lang... geluid mag lager/minder.
we zijn erg blij met sumsung producten en graag kopen we de nieuwste design producten.

opletten 03-07-2013

We hebben 4 jaar geleden een soort gelijke koel/vriezer van Samsung gekocht. Na 1.5 jaar werkte de No-Frost niet meer en de digitale aanduidingen verdwenen langzaam maar zeker. No-Frost werd gratis in de garantie periode gerepareerd. Nu was de No-Frost weer stuk en van de digitale aanduidingen niets meer te zien. Na 4 jaar Samsung beide opnieuw gerepareerd. Inderdaad GRATIS. Prima service dus.

Winbuggie 21-06-2013
Geschreven voor: Samsung RL55VTEBG1 zwart

Hij is zeer groot en past maar net in de nis van 64cm bij het omzetten van de deuren doen de montage gaten nogal moeilijk en kost het veel moeite alles weer netjes en correct te bevestigen. De vormgeving en kleur waren de reden van aankoop. Bij het aanslaan maakt hij meer geluid dan dat wij verwacht hadden. Zal enige gewenning vragen maar verder een zeer goed en praktische koel-vries combinatie.

Tilleman 18-06-2013

goede vormgeving
mooie kleur zwart,is eens wat anders.
alleen jammer dat we zelf de scharnieren van de deuren
moeten veranderen.

lanfear 13-06-2013
Geschreven voor: Samsung RL55VTEBG1 zwart

Deze koel/vries combinatie gekocht voor de looks omdat hij geweldig staat bij mijn zwarte aanrechtblad, maar ook het gebruiksgemak stelt niet teleur. Leuke features zijn: een groentelade waar de temperatuur ook van in te stellen is, een aparte lade in het vriesgedeelte voor ijsklontjes en een uitschuifbare glasplaat/houder zodat je 1.5L flessen gemakkelijk kwijt kan. Ik moest erg lachen om een aparte chocoladereep houder in de deur. Ik heb de deuren overigens andersom geplaatst en dat ging prima. Het geluid is acceptabel, hij slaat af en toe wel aan (no frost) maar dat is nauwelijks hoorbaar. Duurzaamheid kan ik nog weinig over zeggen omdat ik de koelkast nog maar een paar dagen heb, maar Samsung geeft 10 jaar garantie op de motor dus dat geeft vertrouwen.

Teiz 29-07-2012

Zeer mooie kast,

Echter maakt veel geluid. (te veel = mijn mening)
slaat 2 of 3 x aan in één uur.
Komt waarschijnlijke door de No-Frost functie.
Vriesvak ruimte is beperkt omdat de lades niet diep zijn. Het display is makkelijk te bedienen.Er zit een 0 graden zone in,deze is in te stellen op 0 of 3 graden, -5 graden of 1 uur vriesstand,dat is eigenlijk net te koud waardoor er veel ruimte verloren gaat in het koel gedeelte.
Duurzaamheid: materiaal is steving.
Conclusie zeer mooie kast maar zeker niet fluisterstil

opletten 20-06-2013

Wij hebben ook een Samsumg koel/vriescombinatie met No-Frost en digitale temperatuuraanduiding,nu 4 jaar geleden gekocht. Binnen de garantietijd van 2 jaar No-Frost werkte niet meer, waardoor er geen koeling was in het koelgedeelte. Langzaam meer zeker verdwenen de digitale cijfers. Nu zijn ze bijna
helemaal verdwenen. Inderdaad, maakt veel lawaai.
Wij geen Samsung meer.